VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Wednesday, July 26, 2023

Besarnya Lubang ... Huhuhu

Huhuhu... ini laluan gua sekurang-kurangnya sebulan 2 kali... Huhuhu.... nasib baik la tak berlaku nih masa gua ride... kalu tidak naya... boleh mengakibatkan kemalangan dan maut...

Huhuhu....

Bahaya betul lar lebuhraya di Malaysia nih... besarnya lubang ... huhuhu

Bahaya betul lar


Kejadian tanah mendap di KM66.1 Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak arah timur dan barat dekat Bentong telah mengakibatkan laluan di lokasi berkenaan terhalang.

Sehubungan itu, Lebuhraya Pantai Timur dalam catatan di laman Facebook meminta supaya pengguna dari arah Kuantan ke Kuala Lumpur keluar di persimpangan Bentong Timur dan masuk semula ke persimpangan Bentong Barat.

“Bagi pengguna dari Kuala Lumpur ke Kuantan diarahkan keluar ke persimpangan Bentong Barat dan masuk semula ke persimpangan Bentong Timur,” menurut catatan itu yang telah dimuat naik malam ini.

Terdahulu, tular beberapa gambar di media sosial yang menunjukkan permukaan jalan berlubang besar akibat mendapan tanah di Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak.

2 comments:

  1. wohohohohho.....ini kalau pecut terjun, mau dijempput malaikat maut terus..

    bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu bawak 300km/j .... mungkin boleh selamat dari masuk lubang sebab tak sempat kena atas jalan tayar kereta/motor... sure terbang baek punya... Hahaha

      Delete

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah