VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Monday, April 6, 2015

Aidana Baizieva, Satu Lagi Klon Altantuya?

Pelik lagi ajaib. Siapa sebenarnya Aidana Baizieva? Apa pekerjaan dia? Apa tujuan dan tugasan dia berada di Malaysia? Dia masuk atas visa pelancong atau visa pekerjaan (expatriate) kah? Bila kali terakhir Imigresen Malaysia mengesan kemasukan Aidana Baizieva? Kenapa dia berada dalam helikopter tersebut? Kenapa dia berada di majlis resepsi anak Najib Razak di Pekan? Siapa yang jemput dia naik helikopter itu? Adakah ianya ada kaitan dengan agensi risikan tertentu? Adakah dia terlibat dengan mana-mana projek berkaitan keselamatan negara? Mana satu gambar sebenar Aidana Baizieva?

Saya lihat Aidana Baizeiva ini tidak lebih dari satu lagi klon Altantuya. Sampai sekarang kita tidak tahu kenapa dia dimatikan dan siapa yang memberikan arahan untuk mematikan Altantuya. Adakah Aidana Baizeiva ini sama seperti Altantuya?



KUALA LUMPUR - Mayat mangsa nahas helikopter, Aidana Baizieva akan dituntut oleh ahli keluarganya, kata jurucakap kedutaan Kyrgystan.

Menurut sebuah laporan media, kedutaan tidak dapat memastikan pekerjaan mangsa namun memberitahu Aidana sudah bekerja di Malaysia lebih dari setahun.

"Menurut rekod kami, mangsa masih belum berkahwin," kata jurucakap berkenaan.

"Mangsa adalah beragama Islam, tapi kami tidak pasti sama ada jasadnya akan dibawa kembali ke kampung atau dikebumikan di sini," tambahnya.

Sementara itu, ibu bapa kepada Clifford Fornier juga dijangka akan menuntut jasad anak mereka, hari ini.

Dalam kejadian Sabtu lepas, enam orang terkorban selepas helikopter Dauphin AS365N2 yang dinaiki mereka terhempas di Semenyih.

Selain Aidana dan Fornier, empat lagi mangsa nahas berkenaan adalah Pengerusi Perbadanan PR1MA Malaysia, Tan Sri Dr Jamaluddin Jarjis, Ketua Setiausaha Sulit kepada Perdana Menteri, Datuk Azlin Alias, pengawal peribadi Jamaluddin, Razakan B Seran dan usahawan Datuk Tan Huat Seang.



3 comments:

  1. rocky the great brown unused dick says: alaaa marketing agent Ku Puteh laa nak kautim dgn org2 rompin .. tak pun ejen Jho Low & Paul Phua bawak barang taro kat Pahang... ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. bodoh betul ko buat fitnah..... jangan sampai ko yang dilanda musibah. amin

    ReplyDelete
  3. tajuk blog pun kaki belasah.. main belasah aje.

    ReplyDelete

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah