VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Tuesday, June 22, 2021

Punyalah Lama

Kah Kah Kah...

Baru dapat lengkapkan kertas siasatan... belum lagi sampai ke Peguam Negara.... silap-silap kena tolak balik untuk siasatan tambahan....

Atau...

Terus tutup kertas siasatan atas tajuk NFA ... No Further Action.... Hahahaha

Bukan tak biasa...



Friday, June 18, 2021

Ada Tangan Ghaib Dalam Isu Tasik Chini

Susah dan lama rupanya proses pengwartaan Hutan Simpan nih yer amik masa 2 tahun pun tak setel lagi...... tak semudah nak luluskan pembalakan atau perlombongan yang boleh dibuat tak sampai seminggu. Huhuhu

Nampak sangat macam ader tangan ghaib... kan kan kan..

Kalau tidak tak jadi la camnie...



Monday, May 24, 2021

Siapa Kawal Lesen Vaksin?

Inilah isu sebenarnya... LESEN.

Nak import vaksin kena la ader lesen. Berapa "Nilai 3" lesen nih sebenarnya... Kena ader permit import (AP) tu satu hal.. harga lesen pulak satu hal... Lesen tu nak kena beli ngan sapa?? PharmaNiaga? NPRA??

Kalu lesen katanya dikeluarkan NPRA, kenapa kena diskas ngan PharmaNiaga???

Macam mana PharmaNiaga sebagai syarikat swasta (ader link ngan Khazanah) boleh jadi sebagai "pemberi lesen". Sejak bila swasta boleh keluarkan lesen ni?

Hahaha... cakap la terang-terang... nak bawak masuk Vaksin kena la bayar duit pow .. wang perlindungan... kena la kawtim dulu... hahaha



Wednesday, May 19, 2021

Betapa Lawaknya Malaysia Ni

Hahaha...

Kadang-kadang terpikir la jugak... Aper la bala yang kena kat Malaysia nih... ader pemimpin bangang... ader yang kuat agama jadi penunggang agama la pulak... Ader cikgu... membuat lawak lucah dalam kelas... Ader Artis lawak... jadi samseng... 

Adoilah... naya betul Malaysia nih... bala.. bala... bala...

Hahaha ... hanya sebab isu #LAKSA jer boleh berperang... giler aaa Malaysia nih...