VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Sunday, March 10, 2013

Wenger Cuba Bida Cavani

Berapa juta agaknya kali ini bidaan tu?

ARSENE Wenger dilaporkan sedia membida penyerang Napoli, Edinson Cavani Januari depan dalam usahanya menyelamatkan kempen Arsenal musim ini.

Wenger bersedia mengambil pendekatan tersebut selepas menyaksikan The Gunners sekadar melakar keputusan seri 3-3 ketika melayan kunjungan Fulham di laman sendiri, kelmarin.

Pengendali berusia 63 tahun itu menerima tekanan peminat susulan ketumpulan jentera serangan Arsenal dan difahamkan pemegang saham bersedia mengeluarkan belanja besar untuk membawa penyerang antarabangsa Uruguay itu ke Stadium Emirates.

Khamis minggu lalu, pasukan peninjau The Gunners terbang ke Itali untuk memantau perkembangan pemain berusia 25 tahun itu.

Dalam pada itu, mengulas keputusan seri menentang Fulham, Wenger berkata kerapuhan benteng pertahanan memusnahkan impian mereka meraih tiga mata meskipun pada awalnya mendahului lawan 2-0.

"Ia amat mengecewakan. Kami mempunyai peluang untuk menang namun kelekaan barisan belakang menyebabkan kami berputih mata.

"Saya juga tidak menyalahkan Mikel (Arteta) kerana gagal menyempurnakan penalti pada babak akhir perlawanan, biasalah ia sebahagian daripada permainan," katanya yang masih memuji kesungguhan pemain untuk bangkit meskipun ketinggalan 2-3 menunju babak akhir perlawanan.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah