VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Monday, March 13, 2023

Cuba Kalau Zaman Reformasi Mahathir Buat Macam Ni?

Bhai/DeeDee semua...

Gua start menulis lama sebelum zaman reformasi... lama betul ... sejak 1995 lagi .... Dan walaupun ader beberapa blog dan penulisan gua memang hit dan panas masa tue.... takdak apa yang berlaku... Gua kritik semua Perdana Menteri..... Mahathir Mohamed, Abdullah Ahmad Badawi, Najib Razak, Muhyiddin Yasin, Ismail Sabri.... takdak apa yang berlaku...

Kini gua kritik Perdana Menteri Anwar Ibrahim.... dan kini gua maybe berdepan masalah.... Hahahaha... 

Cuba kalu zaman Reformasi dulu... Mahathir Mohamed buat macam nih??? Agak-agak lu orang... Apa outcome?? Hahaha

Kalu lu orang kata dulu lain... sekarang senarionya lain.... hahaha.... itu la korang.... dulu pon PDRM anggap kekacauan yang dibuat sebenarnya menggugat ketenteraman awam... Boleh ja kalu semua nak kena kutip dan tahan lama-lama.... tapi PDRM diarahkan jangan buat macam tue....

Gua saksi keadaan masa tue... real... gua dokumenkan banyak dalam bentuk foto dan video...

Blogger Mahazalim, Mahafiraun dan ramai lagi termasuk la gua sendiri memang boleh saja dikutip... bukan PDRM tatau siapa depa... tapi itu la... zaman tue Mahathir taknak createkan sensasi... Mahathir Mohamed kata benda nih boleh dicool downkan secara natural.... walaupun hasutan berlaku banyak masa tue... salah satu kemuncak adalah di Jalan Kebun.

Sure gua kena kecam punya pasai tulis benda nih.... Hahaha.... biasa la... pentaksub WalaNON bukan boleh kira sangat... lagi haprak dari Walaun dan Macai.... hahahaha... apa pon kita kawal la diri kita yer..

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD

Macam La Zaman Reformasi Dulu WalaNON Tak Menghasut?


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah