VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Monday, March 13, 2023

Dulu Buat Benda Yang Sama Juga

Lama dulu... Zaman Reformasi... Apa yang takder Anwar dan kumpulan sokongannya lontarkan kepada Kerajaan Mahathir Mohamed.... Apa yang takder depa sebut.... Hahaha...

Benda sama gak... Anwar Ibrahim selalu kata dalam ceramah dier masa tue... semuanya yang dikenakan kepadanya adalah bermotifkan politik.... Hahaha

Itu kalu korang punya pemikiran masih tak lupa la... atau buat-buat lupa... Hahaha

Sekarang.... hahaha... buat benda yang sama pulak... hahaha

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD

Mereka sudah lupa

Setiausaha politik kepada menteri kewangan membuat laporan polis terhadap Presiden Bersatu, Muhyiddin Yassin berhubung dakwaan kerajaan menggunakan agensi penguatkuasaan untuk melakukan penganiayaan politik.

Muhammad Kamil Abdul Munim berkata, kenyataan itu yang dikeluarkan selepas presiden Bersatu itu didakwa pada Jumaat lalu adalah fitnah.

"Kenyataan tersebut menunjukkan bahawa beliau telah membuat pertuduhan dengan mendakwa bahawa pendakwaan ke atas beliau dibuat berdasarkan arahan perdana menteri yang telah menggunakan agensi penguatkuasaan sebagai alat untuk mendakwa beliau dan pendakwaan yang dibuat adalah merupakan suatu pendakwaan terpilih, bermotif politik dan suatu bentuk penganiayaan yang memberikan gambaran bahawa wujudnya unsur campur tangan dalam proses siasatan dan pendakwaan ke atas beliau," ujarnya dalam laporan polis yang dilihat oleh Malaysiakini .

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah