VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Tuesday, February 14, 2023

Selamat Jalan ....

Beberapa orang akan mengalami Hari Valentine yang lebih teruk daripada Internet Explorer. Microsoft secara rasmi memutuskan hubungan dengan peninggalan web ikonik untuk kebaikan hari ini. Mengikut pengumuman rasmi syarikat sebelum ini, kemas kini perisian Windows 10 akan dikeluarkan pada 14 Februari untuk melumpuhkan penyemak imbas secara kekal dan membawa semua PC ke dalam lipatan Edge yang lebih baharu.


Menariknya, ikon desktop Internet Explorer akan kekal seperti sedia ada buat masa ini kerana ini berkemungkinan satu cara untuk memudahkan peminat setia Internet Explorer (sesiapa sahaja mereka) ke era Edge sebelum mendirikan batu nisan metafora terakhir dalam masa terdekat.

Walaupun Microsoft akhirnya menutup bab Internet Explorer, sokongan rasmi untuk penyemak imbas sebenarnya telah berakhir pada bulan Jun tahun lepas. Sementara itu, pembekal semua perkara PC telah melobi secara agresif untuk platform penyemak imbasnya yang baharu dan dipertingkatkan, Edge—dan sering membuat kes yang cukup bagus untuknya, dengan suapan diperibadikan, kelajuan carian yang lebih pantas, kawalan privasi dan juga sambungan Chrome. Yang berkata, pengumuman baru-baru ini untuk mengintegrasikan ChatGPT ke dalam kedua-dua Edge dan Bing menimbulkan beberapa kening.

Sudah tentu, sebahagian besar orang telah lama berpisah dengan Explorer memihak kepada pilihan yang lebih moden, boleh dipercayai, selamat dan lebih baik: seperti muat turun yang lebih memfokuskan privasi seperti Vivaldi, Brave dan Opera GX. Memandangkan teknik penjejakan digital menjadi semakin licik dan ada di mana-mana, Internet Explorer telah ketinggalan jauh di belakang pewarisnya sejak sekian lama. Dalam banyak cara, penyemak imbas OG telah melebihi sambutannya, dan berpotensi menjadikan pengalaman digital penahanan menjadi kurang selamat. Namun begitu, adalah sukar untuk tidak mengalirkan air mata digital untuk salah satu pintu masuk asas ke dunia dalam talian moden.

RIP Internet Explorer. Katakan "hai" kepada kawan lama kami Clippy untuk kami.

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah