VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Saturday, February 11, 2023

Makin Jahanam Jadinya

Payah aaa...

Kalu tak berhati-hati... puak-puak lahanat nih akan gunakan macam-macam cara untuk dapatkan mileage bagi industri Vape nih... Pegawan KKM kena la berhati-hati...

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD


Majlis Kawalan Tembakau Malaysia (MCTC) mendakwa seorang daripada individu yang menghadiri pertemuan dengan dua pegawai kanan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), adalah pemegang jawatan sebuah firma produk tembakau.

Ini susulan kenyataan KKM sebelum ini yang menafikan bahawa dua pegawai kanannya dikatakan telah bertemu wakil daripada industri tembakau, yang melanggar Artikel 5.3 Artikel 5.3 Konvensyen Rangka Kerja Kawalan Tembakau Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO FCTC) dan polisi berkaitan.

Sebaliknya, KKM pada 2 Februari lalu, menjelaskan bahawa dua pegawai kementerian itu telah dikunjungi dua individu yang memperkenalkan diri mereka sebagai pemilik syarikat basikal Putrajaya dan syarikat percetakan.

Menerusi kenyataan media yang dihantar, MCTC juga melampirkan gambar individu berkenaan yang juga adalah presiden sebuah NGO berkaitan industri vape.

Menurut laman Facebook NGO itu, ia memperkenalkan pertubuhan tersebut sebagai organisasi bukan mencari keuntungan yang ditubuhkan untuk tujuan mengawal selia industri vaping di Malaysia.

Ia juga bertujuan untuk meningkatkan kesedaran orang ramai dalam memperjuangkan vape sebagai alternatif yang berdaya maju dan "lebih sihat" berbanding merokok.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah