VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Monday, April 6, 2015

Hantar Ke UK?

Kelakar sungguhlah. Itu hari kotak hitam MH17 dihantar ke UK dan sampai ke hari ini kita tidak tahu apa cerakinan yang telah dibuat. Kini kotak hitam helikopter yang bawa Jamaludin Jarjis pula ingin dihantar ke UK. Apa salahnya hantar ke Peranchis. Mereka lebih cepat siapkan cerakinan.



PUTRAJAYA – [DIKEMASKINI] Kotak hitam helikopter yang ditemui pagi ini akan dihantar ke Biro Siasatan Kemalangan Udara (AAIB) di Farnborough United Kingdom untuk diekstrak data, kata Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Liow Tiong Lai pada sidang media sebentar tadi.

Menteri Pengangkutan Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata ini adalah prosedur biasa bagi kotak hitam dihantar ke makmal terdekat yang ditauliahkan oleh Pertubuhan Penerbangan Awam Antarabangsa (ICAO) untuk dianalisis.

Beliau berkata, siasatan punca kemalangan juga akan disertai oleh pakar dari Perancis, bersama empat wakil dari Malaysia yang diketuai oleh Datuk Yahya Abdul Rahman yang berpengalaman lebih 20 tahun dalam siasatan kemalangan helikopter.

Terdahulu, Tiong Lai mengesahkan kotak hitam mengesahkan penemuan itu dan ia penting bagi membolehkan siasatan dijalankan dan seterusnya mengenalpasti punca nahas.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah