VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Thursday, July 25, 2013

Mahu Main Lebih Lama?

Maaflah. Kalau berminat mahu main lebih lama, anda perlulah lebih bertenaga. Berstamina tinggi. Daya ketahanan mental dan fizikal perlu mantap. Jangan diharap ehsan orang sahaja. Tunjukkan kebolehan yang anda ada.


PEMAIN tengah PKNS FC, Nazmi Faiz Mansor berharap diberi peluang dan kekerapan beraksi lebih lama dalam tiga siri perlawanan persahabatan Harimau Malaya di Jepun.

Skuad kendalian Datuk K Rajagobal berangkat ke negara matahari terbit itu kelmarin bagi menghadapi kelab Divisyen Satu, Shimizu S-Pulse dan Shonan Bellmare masing-masing pada 25 dan 27 Julai serta kelab Divisyen Dua, Tokyo Verdy pada 30 Julai.

Menurut Nazmi, kekerapan beraksi mampu meningkatkan tahap keyakinannya serta keserasian dengan rakan sepasukan.

"Saya harap dapat diberikan peluang beraksi lebih lama di Jepun nanti meskipun tidak diturunkan dalam kesebelasan utama.

"Apa pun, saya akan berusaha dapatkan tempat dalam skuad kebangsaan," katanya yang mahu membuktikan usia muda tidak melemahkan motivasinya bersaing dengan pemain senior lain.

Pada masa sama, Nazmi akui perlawanan di Jepun pasti membantu meningkatkan corak permainan Harimau Malaya.

"Ini peluang terbaik saya dan rakan sepasukan. Bukan mudah menentang mereka, apa pun kami akan buat yang terbaik," katanya.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah