VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Sunday, March 10, 2013

Menteri Gila Glamer

YB Menteri. Bila kampung saya akan dapat bekalan air paip. Malaysia sudah merdeka 56 tahun. Berapa lama mahu tunggu. Tunggu kucing bertanduk? Atau tunggu YB Menteri mati dulu. Saya doakan YB Menteri mati cepat boleh atau tidak. Kalau tidak lambat lagilah saya nak dapat air paip. Berapa lama sudah YB Menteri duduk dikerusi itu? Kesianlah pada ibubapa saya yang susah mengangkut air. Cukup-cukuplah gila glamer.


BERA - Seramai 1,400 belia bermotosikal khususnya dari daerah Bera berjaya mencatat rekod dalam buku Malaysia Book of Records apabila mereka menukar minyak enjin motosikal secara serentak di Dataran Kerayong di sini semalam.

Rekod berkenaan dicatat pada Program 'Jom Check Motor' yang diadakan sempena Karnival Himpunan Anak Muda Berkoperasi Belia 1Malaysia (KOB1M).

Selain belia terlibat, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang juga Ahli Parlimen Bera turut hadir bagi memeriahkan dan memberi semangat kepada mereka untuk menyertai aktiviti sihat itu.

Pengarah Urusan Malaysia Book of Records, Datuk Danny Ooi ketika ditemui memberitahu, pihaknya mengiktiraf dan mengesahkan rekod tersebut selepas program itu berakhir.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah