VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Tuesday, March 14, 2023

Abdul Hadi Awang Pun Tiada Tauliah Di Terengganu

Kah Kah Kah...

Abdul Hadi Awang pun rupanya tiada tauliah mengajar agama di Terengganu... Hahahaha... samseng betul la Ahli Parlimen Marang nih.... sampaikan boleh lawan arahan Sultan Terengganu.... Hahaha... derhaka betul la.... Hahahaha

=================
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD


Rupa-rupanya hanya ada seorang wakil rakyat di Terengganu memiliki tauliah untuk berceramah atau memberi kuliah sama ada di masjid atau surau negeri terbabit.

Itu pun, menurut Majlis Agama Islam dan Adat Melayu Terengganu (Maidam), diberikan kepada wakil rakyat terbabit atas kapasitinya sebagai exco yang bertanggungjawab bagi portfolio agama.

Yang Dipertua Maidam Shaikh Harun Shaikh Ismail (gambar atas) berkata wakil rakyat yang memiliki tauliah daripada badan agama berkenaan ialah Mohd Nor Hamzah.

Adun Bukit Payung itu merupakan exco pembangunan insan, dakwah dan penerangan Terengganu. Dengan tauliah yang ada dia boleh memberi ceramah atau kuliah di negeri berkenaan.

Menurut Shaikh Harun selain daripada Mohd Nor, tiada mana-mana Adun, ahli parlimen atau senator dari Terengganu yang memiliki tauliah daripada Maidam.

“Tauliah yang dimiliki Mohd Nor itu diberikan atas kapasiti exco kerajaan negeri yang menjaga hal ehwal agama,” katanya seperti dilaporkan Utusan Malaysia hari ini.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah