VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Friday, November 4, 2022

Lawak Punya Scrut

Gua kalu mamat Aliff Ahmad dari Scrut buat status memang selalu gua gelak jer... 

Nak marah lebih pon tabley... sebab kawan... Hahaha.... cuma sekadar nak ingatkan... Gua takder hal lu nak scrut harta dan aset bersih Rafizi Ramli.... elok gak la lu scrut dan dedahkan tue... sungguh... supaya rakyat lebih tau... berapa nilai yang Rafizi Ramli declare ... berbanding nilai sebenar....

Dan biler Scrut dedahkan nilai sebenar yang jauh lebih rendah dari nilai yang Rafizi Ramli dedahkan tue.. sebenarnya... itu menguntungkan Rafizi Ramli.... sebab dengan cara itu Rafizi Ramli dapat kurangkan nilai dan bayaran yang kena bayar kepada Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) ..

Kan bagoosh... bukan bertambah cukai yang kena... tapi berkurang ... hanya sebab Scrut nilaikan lebih rendah.... selamat bhai... selamat.... Hahaha ... nak kata Rafizi Ramli tipu pun takleh jugak... sebab dier declare lebih tinggi... dan Scrut nilaikan lebih rendah... Hahahaha...

Bijak sebenarnya strategi Rafizi Ramli tue...

Cuma satu jer la... eh.... Bila pulak Aliff Ahmad nak dedahkan nilai aset puak-puak UMNO dan BERSATU nih... dedahkan la.... takkan tak berani nak dedahkan... takkan Interepo dan Scrut tue tak mampu nak detect semua aset, pendapatan dan nilai syarikat serta tunai dalam tangan puak-puak UMNO dan BERSATU nih...  Takpon try la scrut pemimpin MIC dan MCA ..... Hahaha

Payah sangat... buat la untuk Pemimpin PAS sama... baru la orang respek dan salute sama SCRUT dan INTEREPO ..... Hahaha

Ada brani??? Ker sembang je lebih???

Jangan Scrut gua... gua orang miskin. Takdak harta didaftarkan atas nama gua.


2 comments:

  1. Program 1 minit ex operatif bila nak sambung ? Episod 18

    ReplyDelete

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah