VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Saturday, May 15, 2021

Gestapo Malaysia

Warning!!!…

Korang hati2 dan kalo boleh jgn la pegi beraya atau ajak sesapa dtg beraya.. smlm rumah mak mertua aku kne ambush dgn polis sbb ade report dari jiran kononnye ada majlis jamuan sedangkan mereka anak beranak je yg ada kat umah…

So hati2 la ye.. kot ada yg dengki ke apa ke.. bkn takut.. tp daripada korang dok byr 25k.. 5k tu utk saman, baik korang kasi kat mak bapak korang atau sedekah jer.. dpt gak pahala… haishhh… manusia… manusia…

Kredit : Inche Adam

PDRM ajar sesama jiran jadi SPY camnie.

Ingatkan Gestapo Nazi jer dulu yang ajar buat camnie... Rupanya PDRM pon dah macam Gestapo Nazi. Adoilah



No comments:

Post a Comment