VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Wednesday, August 5, 2015

Google Adsense Terima Laman Berbahasa Melayu

Hari ini Google Adsense telah menetapkan bahawa mereka mula menerima laman-laman website dan blog yang menggunakan Bahasa Melayu. Nampaknya ini adalah peluang terbaik bagi mana-mana blogger dan webmaster untuk mempertingkatkan keuntungan daripada iklan melalui Google Adsense.


Saya telah lama menggunakan Google Adsense sebagai medium yang memberikan sedikit tambahan kewangan kepada saya dimana saya ada beberapa laman blog berbahasa Inggeris yang disesuaikan untuk pengiklanan Google Adsense.

Nampaknya dengan khidmat terbaru yang terkini dari Google Adsense ini, maka beberapa blog dan website milik saya yang menggunakan Bahasa Melayu kini berpeluang menjadi sumber pendapatan tambahan kepada saya. Saya perlu lebih memanfaatkan peluang ini untuk menjana pendapatan sampingan.

Jika ianya memberikan pulangan yang baik, mungkin saya akan menjadi blogger sepenuh masa pula. InsyaAllah.

Sumber :  Google Adsense Menerima Laman Berbahasa Melayu

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah