VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Monday, July 24, 2023

Kata Dua Buat Zahid Ke?

Kah Kah Kah...

Anwar Ibrahim nih tembak siapa?? Takkan dier tembak Ahmad Zahid Hamidi?? Bukan Ahmad Zahid Hamidi yang ader hartanah 70 Juta Pound di London... bukan Ahmad Zahid Hamidi ader hartanah di Australia...  itu orang lain... itu lagi atas...  siap ader nak beli hartanah di Turkiye lagi kalu ikut kata bini nombor 1... selepas beli hartanah kat London bagi bini ke 2..

Kalu Anwar Ibrahim citer pasai kapalterbang... sapa yang ader banyak kapalterbang... itu orang lain... itu lagi atas.... itu bukan setakat ader banyak kapal terbang... tapi kereta pun ader beratus bijik... 

Kah Kah Kah...  Tapi... Ahmad Zahid Hamidi yang dok sebelah Anwar Ibrahim pun penyamun juga... 

Tetap gak Hoi Hoi Ya Hoi.... berkawan dengan penyamun....


Perdana Menteri Anwar Ibrahim amaran dan kata dua kepada bekas pemimpin negara supaya menyerahkan kembali segala harta yang didakwa dikumpul secara salah atau berdepan dengan siasatan pihak berkuasa. 

Tanpa menyebut nama pemimpin yang dimaksudkan katanya, penegasan mengenai perkara itu sudah dibuat sebanyak tiga kali namun pemimpin itu tidak memberikan sebarang respon. 

Anwar berkata jika benar pemimpin tersebut memperjuangkan nasib orang Melayu, segala harta yang ‘dicuri’ perlu dijual semula dan dikembalikan untuk membantu orang Melayu yang miskin. 

“Betul nak tolong Melayu? Harta kamu jual yang di London, jual yang di Australia, kapal terbang jual dan bagi kepada orang-orang miskin. “Ada dia jawab? Tak ada jawab. 

Tiga kali saya tegaskan termasuk malam ini, kamu mesti pulangkan balik wang dan harta yang kamu curi daripada rakyat.

Sembang Marah Ke Penyamun Tapi Berkawan Dengan Penyamun Gak


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah