VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Friday, October 28, 2022

Syed Saddiq Kantoi

Semalam ader kawan tanya gua berkenaan isu perbicaraan Syed Saddiq yang keputusannya hari ini... Gua bagitau... ikut maklumat yang gua ader Syed Saddiq akan sangkut kes itu... Kawan gua tak percaya...

Tapi... gua pulak gelak jer...

Dan kini apa yang gua kata semalam tue.... dah sah... Syed Saddiq kena membela diri... maknanya kes ader Prima Facie... dan akan ada perbicaraan penuh selepas nih...

So... kompom peluang ini akan digunakan sebaiknya oleh musuh Syed Saddiq untuk menjatuhkannya dari sudut politik, belia dan kredibiliti...

Mamat pendek tue dah dapat peluru yang selama nih dier carik untuk discreditkan Syed Saddiq... Hahaha

PRU15... takder peluang buat Syed Saddiq... MUDA pon penat gak nih



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah