VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Saturday, July 10, 2021

Bila Jeneral ATM Kritik Pengurusan Covid-19 Malaysia

'Perang Covid 19 sengit sebab kurang penyelarasan, lambat bertindak' kata Jeneral ATM

Sebenarnya gua dah lama nak kata macam ni... tapi kalu gua kata camnie.. mesti ader yang akan marah kononnya nak suruh Tentera ambil alih semua proses dan nak jadikan Malaysia dibawah pemerintahan Tentera.

Ramai kawan-kawan yang biasa berhubung dengan gua tahu pandangan gua bab ini. Dan ini memang selalu gua utarakan..

Tapi iya lah... biarlah ATM sendiri yang cakap... Hahaha

#TenteraMengawal #KerajaanGagal #PentingDiri

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah