VPS Server Pada Harga Rendah

Sponsored

468x60 HNTHold HEC Helium Cloud Mining

Sunday, September 28, 2014

PEGASUS GOLD SCAM

Mulai hari ini, blog ini akan menerjah dan mendedahkan kegiatan scam dan penipuan berasaskan pelaburan / perniagaan berbilang tingkat  / piramid serta mana-mana skim yang mengarut. Jadi bersedialah untuk menerima hakikat bahawa skim yang anda sertai mungkin akan didedahkan disini.



Untuk permulaan ini, saya akan menerjah mengenai pelaburan PEGASUS GOLD. Memang ramai dikalangan rakyat Malaysia mahu jadi kaya dengan cara duduk diam dapat duit. Tetapi bila bercerita tentang pelaburan EMAS, anda perlu lihat dalam konteks yang lebih luas.

Tiada cara dalam pelaburan emas dimana apabila anda beli EMAS dan berikan kepada syarikat untuk memegang emas anda dan anda akan diberikan dividen atau bonus bulanan (ROI). EMAS bukanlah satu barangan yang boleh menggandakan dirinya sendiri. Jika anda menanam pokok durian, anda boleh dan layak mendapat ROI setiap kali musim kerana pokok InsyaAllah akan mengeluarkan hasil.

Tapi EMAS tidak mampu untuk mengeluarkan hasil dan beranak pinak.

Hanya dengan menggunakan sistem pajakan EMAS di mana-mana sistem pajak gadai sahaja yang boleh membuatkan EMAS boleh mendatangkan ROI.

Oleh yang demikian, lupakan sajalah cerita kononnya syarikat PEGASUS GOLD boleh memberikan pulangan ROI 10% sebulan hanya dengan membenarkan pihak syarikat menyimpan EMAS anda. Ini semua mengarut. Jangan sampai anda hilang kesemuanya. Cukup-cukuplah terkena dengan skim GENNEVA ataupun VGMC / EGMC.

Tidak kisahlah walau Mahathir Mohamed sendiri yang merasmikan. Ini semua mengarut.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Freemarket.com Marketplace
468x60 HNTHold HEC Cloud Mining Animated Banner

YouTube Playlist KakiBelasah