Boleh saya dapat satu? Pasti boleh kot? Tolong la bagi kepada saya satu yang bernilai RM200.
KUALA LUMPUR - Glaxosmithkline Consumer Healthcare Sdn Bhd (GSK) mengadakan kerjasama dengan Touch 'n Go Sdn Bhd (Touch 'n Go) dan Plus Malaysia Bhd (PMB) untuk mengedar 60,000 kad prabayar MyPlusMiles bernilai RM1 juta kepada pengembara.
Ia diedar melalui kempen Panadol 'Be Prepared', yang dilancar hari ini untuk tahun kedua sejak 2012, bersempena sambutan Ramadan dan Aidilfitri.
"Kami berharap kerjasama kami ini akan terus meningkatkan kesedaran pengembara tentang perlunya mereka menjaga keselamatan dan kesihatan masing-masing sepanjang tempoh berkenaan untuk memastikan mereka dapat menghayati bulan mulia itu dan sambutan Raya," kata CEO Touch 'n Go Abdul Karim Md Lassim.
GSK berkata melalui kempen ini dan kempen lain, mereka menjangka dapat mencatat pertumbuhan hasil sebanyak dua angka, mengulangi prestasi tahun lepas dengan pertumbuhan hasil sebanyak 20 peratus.
Kad berkenaan akan diedar di plaza tol Sungai Besi, Subang, Duta, Damansara dan Sungai Buloh dalam tempoh tertentu, di gedung peruncitan yang menyertainya seperti Mydin Hypermarts dan Guardian serta melalui Hot FM Zoomers dari 2 hingga 4 Ogos. - Bernama
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
Kah Kah Kah... Lawak sungguh la... Takder ke staff Majlis Rekabentuk Malaysia boleh design logo yang lebih ekslusif?? Hahaha...
-
Kah Kah Kah... lawak betul,,,, Kes yang macam ini lambat pulak KPN keluarkan konklusi.... tapi kes GISBH ... laju KPN keluarkan konklusi.......
-
Giler bhai... memang gila aaa... Biawak monitor pon tak terkecuali kena rogol beramai-ramai.... Adoilah...
-
Tak logik ianya tidak boleh dibuat. Tidak logik kos pembinaannya lebih mahal berkali-kali ganda dari di Semenanjung. Tidak logik jika dalam ...
No comments:
Post a Comment